Nekromanti Werewolf the Masquerade

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Mest för att testa SJs nya supercoola funktion lägger jag upp en intresseanmälan för mitt nästkommande varulvsspel.

Temat är Vampire: The Masquerade. Starttid och sånt kommer senare.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Tjaa... Jag låter gärna andra som inte har SL:at göra det innan mig, så nåt startdatum kommer inte komma än på ett tag. Temat är spikat, men annars var det mest ett test :gremsmile:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Anmälningar mottages!

WEREWOLF
The Masquerade

Startdatum: 20 maj
Sista anmälningsdag: 1 maj
Lägsta antal deltagare: 12


Camarillan i staden har infiltrerats av besläktade som säger sig tillhöra den fruktade Sabbaten. Prinsen har utlöst ett Elysiemöte i sin herrgård och nåde den som inte kommer! Alla besläktade ska närvara eller möta den slutgiltiga döden. Väl på herrgården handlar det om att avgöra vilka som tillhör Sabbaten och förgöra dem så att de inte kan störta Camarillans styre och ta staden i sin besittning. Kommer Camarillan att hålla ställningarna, eller kommer Sabbatens beryktade Patriark att göra sitt intåg för att frälsa staden i blod och våld?

Anmälda
K.K
Recca
Spider Jerusalem
Vicotnik
Vimes
Lu-Kaazh
Mundo
!Paxen
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Anmälningar mottages!

Sluta fresta mig med flera varulvsspel... jag kan ju för f*n inte stå emot dem. Så... Jag är med.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,509
Re: Anmälningar mottages!

Men ngh... Jag måste vara med, inte minst med tanke på temat. Vampire är typ det mest självklara temat på varulvsspel med rollspelsanknytning.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,650
Location
Huddinge
Mukwa said:
Mest för att testa SJs nya supercoola funktion lägger jag upp en intresseanmälan för mitt nästkommande varulvsspel.
vilken funktion?
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,683
Location
Eslöv
Blir första gången för mig. Får man vara med fast man är noobie?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mundo said:
Blir första gången för mig. Får man vara med fast man är noobie?
In med nytt kött!
Härligt att du är sugen att testa på. Finns en massa bra trådar att läsa i för att skaffa sig lite exp innan lir.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Blir första gången för mig. Får man vara med fast man är noobie?
Nya spelare är alltid välkomna! Kolla gärna runt lite under Varulvsspel - Snack & Teori. Där hittar du nog en hel del användbart. Har du några frågor är det bara att hojta till!
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Anmälningar mottages!

Vafan!? Är jag inte anmäld? Skulle jag hoppa över ett spel? Är jag... Normal?

Måste ag göra något åt. Jag anmäler mig
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
8 deltagare är anmälda. Det innebär att det fortfarande krävs 4 pers till för att det ska bli nåt spel. Är du sugen så anmäl dig!
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Mukwa said:
Yeah! Jag håller tummarna för att du hakar på :)
Håll istället tummarna för att det ska bli minst tre till så att det spelar roll ifall jag hoppar på.
 
Top